Profile

ihearttoronto: (Default)
LaurenM

April 2017

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
1617 1819202122
23242526272829
30      

Syndicate

RSS Atom

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
ihearttoronto: (pink rose)
Well, looks like everyone is leaving LJ. I might as well come back here. (no, I won't leave LJ, btw..just preparing myself)
ihearttoronto: (red balls)
Looks like I'll be hanging out at DW more often now. LJ is kinda sucky. :/
Dec. 23rd, 2011 03:19 am

lol whoops

ihearttoronto: (naughty list)
I forgot that I had a DW account. oops! D: but yeah..here i am :) i'm alive. woooo!
ihearttoronto: (Default)
hey guys :) just checkin' in. i almost forgot i made an account here. hehe.

ihearttoronto: (Default)
would anyone like to suggest a community for me? i'm kinda bored on DW
ihearttoronto: (FREEBIE: peace)
sorry if i've been MIA. :( i'm a little sad right now. it's quite hot in arizona and i feel like CRAP. so i've not been doing much. i'm sorry :(
ihearttoronto: (Default)
random thought...

I'm so glad i don't do the pixels/blinkies/etc thing. or buy resources online, for that matter.

this drama shit needs to end. NOW
ihearttoronto: (Default)
only 1 icon right now? what's up with the 6 icon limit? gay :|

lol no one's reading this XD got no friennnnds here :(
ihearttoronto: (Default)
sup :) just got an account here. horrayyyyy
Page generated Aug. 22nd, 2017 06:30 pm
Powered by Dreamwidth Studios